torsdag, december 18, 2008

lillasyster andriprutta!

hon har varit på mig att skriva nu i bloggen... vet inte vad jag ska skriva *ärligt* inte så sugen då jag inte har så mycket att förtälja i min livshistoria! Dagen har gjort sitt.. och nu ligger mina tre älsklingar och sover. Eller klanen Johnsson kanske man skulle säga ;) full fart och fullt med ös hela dagarna långa! =) Man känner att man lever och att man hade lite att göra förr och att man var rätt seg som 20 åring. På den tiden var dagarna låååååånga och tråkiga, idag hinner man aldrig känna att fyyyyy vad denna dag är tråkig!!! för tiden går så fort av alla måsten och allt som ska göras... klockan smäller bara till så är det sängdax vid åtta för flickorna....

Snart kommer prutta och Fred och det ska bli sååå skoj! =) Har dock avböjt kalasfirandet på min födelsedag då jag inte har tid eller lust att fira min dag... nöjer mig gott med syster, svåger, min man och mina barn! Vi ska förbereda inför julafton, göra skinka, koka ägg och baka.. finns ingen tid till att sitta o fika ;) hehe... aja! Nu går jag. OVER AND OUT! PEASE!!!

8 kommentarer:

Andrietta sa...

Jag har fortfarnade långa och tråkiga dagar, men då har jag ju heller inga barn. :P

Ja, kan du förstå att vi snart kliver av bussen i Umeå, och du kommer få rusa fram och ta emot den tyngsta väskan! Haha!

Klart vi ska fira dig på din dag!

Tusen kramar älskade syster!

Ullis sa...

Julstök finns för alla. Men en födelsedag får man inte hysta undan i ngn hörna. Självklart skall du fira din dag vännen.

Mona sa...

Långa och tråkiga dagar har jag fortfarande...mest när jag längtar till nära och kära. Snälla Ramona fira din dag kommer kanske dagar när ingen kommer ihåg dig! Kram till dig/faster

Reggan sa...

Hej! Låter som ett hektiskt liv...det är ju så med småbarn...Hoppas allt är bra! Kramar på dig lillasyster!

Anonym sa...

Jobbar du bara nu förtiden??? Roligt när pengarna kommer;) Hoppas allt är bra med dig! Fullt sjå med julfix antar jag! Hur känns det att snart vara ett år äldre??? Får se om jag hittar någon ny "bitchig" pryl i år....Kram lillasyster!!!/Reggan

Ullis sa...

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN BRUDEN!!!!
HA EN BRA FÖDELSEDAG OCH KÖR FÖRSIKTIGT IN TILL UMEÅ NÄR DU HÄMTAR LILLA SYSTER PÅ BUSSEN.
KRAM FRÅN LILL FASTER MED FAMILJ.

Min morbror fyller 65 år idag.
även drottning Silvia blir 65 år idag. 'Lite info bara.

Anonym sa...

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN/Mange och Elin Hilja och Kenneth

Elin sa...

Grattis på födelsedagen Ramona! Hoppas du får en bra dag! Kram