lördag, december 27, 2008

åååå herregud!

lite oväntat!!! mamma o göran kom hit lagomt till körslagen.. jag o klara blev som förskräkta då det plingade på dörren.... herregud, vem kommer nu då magnus inte är hemma? ( brukar inte vara nån som kommer då han jobbar) gladeligen var det mor o göran som var chaufför till hans dotter.... dom for just , ganska sent men vad gör det då man har trevligt!!! nu ska jag krypa till kojs. ska upp tidigt för jag o mor samt klara ska åka in till umeå på mellandagsrean! =) *kul kul*

sov gott alla! och tackar göran o mamma för denna underbara kväll då jag slapp känna mig så ensam, önskade att jag alltid fick känna så ;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken är din favoritkör då? Jag tyckte wells var bäst men han Timo Räisinen var ju sjukt rolig och lite annorlunda...

Ullis sa...

Vad kul med oväntat besök. Hoppas du hittar ngn snyggt idag. Går det bra med Vilja och Magnus resa? Vi hejar på Sundsvallskören. Alinas musiklärare är med. Så man är lite partisk.

Anonym sa...

Kram på er! Vad bra att du slapp sitta alena! / Reggan

Mona sa...

Du har tur du, synd att vi inte sågs till jul...Kramiz