onsdag, december 10, 2008

Lyx!

Värsta lyxen... jag slapp ta flickorna till dagmamman, petter och magnus tog dom nu då dom skulle åka till umeå. Ganska skönt att slippa klä på sig, sitter i min rosa rock och dricker en stooor kopp kaffe :) Det är lyx på hög nivå.... Helt ensam bara med hundarna hemma! *skönt* En hel dag för mig själv, ensammen m moppen... ja, jag ska skura golven men inget mera. Ska tapetsera färdigt Viljas rum oxå så ska hon få hjälpa mig att göra fint där ikväll med tomtar och julsstjärnan... hon kommer att bli så glad!

Snart kommer syster Andrietta och svåger Fred... ni kan inte förstå vad jag ser framemot det =) Ska bli sjukt skoj att hämta dom i Umeå på min födelsedag.... Vilja vill att dom ska komma nu. Hon sa - Moter sova med mig på köksgolvet och Fredrik sova med du pappa... hahaha! Ja barn är verkligen så underbara och så roliga... Jag och Magnus vaknade idag till en liten sjungandes nektergal (Vilja) låg och nynnande i hennes säng brevid Klara... Alla små visor hon sjunger med sin dagmamma, Det är sjukt vad barn kan göra en lycklig, för en sådan liten sak som att vakna till det förgyller både mamma och pappas dag... Lite om Klara då, hon har käkat upp mitt nya läppbalsam... mums säger hon! Det var inte första och lär inte vara den sista heller för den delen .. våran lilla sötnöt! Klipte luggen på henne igår och hon blev sjukt söt alltså... fick dock inte klippa bort den såkallade *charmlocken* den skulle Magnus ha kvar för allt i världen :)

Återkommer! Nu har jag några måsten! Ha en toppendag alla! och tack mina läsare för att ni kikar in hos mig... PoK!

4 kommentarer:

Sjoestroem sa...

vilken lyx du har :) 90210 går på tv400 klockan 20.00 på måndagar! du bara måste se den. den är såååå bra! du måste komma och hälsa på någon dag :D jag vill se er nya vovve :)
kraaam

Mona sa...

Förstår att du längtar efter din syster ni verkar ha det så trevligt ihop... varför måste du ta fram moppen? låt den stå och låt dagen bara vara din...Kram från faster

Ullis sa...

Hoppas du har en skön dag! Lycka till med tapeterna. Kram
Har precis dammsugat själv i lgh innan arb på em. Njut av dagen!

Andrietta sa...

Kan se dig framför mig när du sitter där framför datorn i din rosa rock, osminkad, med en risig blond kalufs och med den absolut största kaffekoppen du kunde hitta! Härligt du ska ha det!

Jag sitter i en av Freds tenniströjor, stora svarta sportbyxor. Osminkad är jag oxå. Nu ska jag bara ta mig en stor kaffekopp och unna mig samma lyx som du!

Vi hörs snart! Kram kram!