onsdag, januari 07, 2009

Då var det dax igen!

Hej alla vänner! Får be om ursäkt för att jag inte har bloggat... ärlig så har jag inte haft lust, har inte suttit vid datorn heller för den delen...

Nya året har varit en trevlig början, hoppas att det håller i sig resterande 12 månaderna ;) Grattis syster o Fred till förlovningen! Så kul... för eran skull. På självaste nyår hade vi middag m mamma, göran, andreas och senare på kvällen kom det hit fem stycken till. Sjöng singstar o skojsade på som vanligt =) Kan tyvärr inte lägga in bilder då min kabel till min nya kamera är försvunnen =( Fyllt år har jag oxå gjort, blev att julstöka den kvällen, fick några fina paket, en mobil av älskling, kläder av syster och fred, en ljusdekoration av erika och vänta vad var det mer??? Ja justja.... min lillebror dexter o lisa gav mig..... ja vänta nu så ska ni få läsa det värsta!!!! En aladinask... jaja, det var inte så farligt då man lix ökat i vikt... vad var det nu då?! Ja nu vet jag, ett slaktavfal... rättare ett knä från en satans älg!!!! Inslagen och allt... tänkte att det var en frukt som tagit skada i paketet, men icket... DET VAR DET JÄVLIGASTE JAG VARIT MED OM ALLTSÅ!!!! haha.... vilken humor min bror har! =) Sedan har jag typ jobbat hela jul/nyår.... jobbar imorn oxå så nu ska jag faktist göra mig klar för sängen!

*PÖSS PÖSS ALLA*

5 kommentarer:

Reggan sa...

Dexter är värst! Vad gjorde du av älgens knä? Fick Atlas sig en go`bit eller? Ha det gott. Kram syster!

Andrietta sa...

Äntligen kan vi läsa dina inlägg igen!

Låter som ni hade en riktigt bra nyår! Kom ut på msn nu, vore kul med en pratstund! ;)

Puss å kram!

Ullis sa...

Du verkar ha haft en bra juletid. Har saknat att få läsa ngt, men nu är jag jätteglad. Skriver själv i morgon. Kram till dig. ps. din bror har alltid ngt rackartyg för sig, kul att se att ränderna sitter i fortfarande.ds

Mona sa...

Du Ramona som drog i gång hela den här skiten med bloggandet ,,ibland är du här, ibland har du inte lust eller något annat...nu får du visa lite uthållighet för vi som har vant oss att läsa samt att få lite respons från din sida,,Vill gärna fortsätta med det nu är du så god och fortsätter med det här djävla bloggandet!!! För jag är också i en svacka och tänker lägga ner min blogg men om du orkar så orkar jag. Undra om du ärvt mitt humör du har i alla fall fått en bit av mitt namn av dina kära föräldrar. Nej lilla gumman sov nu så gott och krama dina små söta töser.. Och du!! ta nu inte illa upp jag skojar mest.kram kram

kicki sa...

Ja nu får ni skärpa er. Jag har ju inget att läsa det är ju höjd punkten på kvällen att läsa vad alla har gjort vill inte tappa kontakten med er. Roligt att få läsa om nyår har saknat din sida. Må så gott kram Ramona.