tisdag, december 09, 2008

sova..

nu ska faktist jag sova.. gör en tidig kväll! skönt. varit på läkarbesök idag.... blev faktist lite chockad att mina symtom berodde på snedvriden höft samt rygg... har ju problem i ryggen. men trodde inte för allt i världen att mina smärtor i livmodern och äggstockarna skulle bero på det.... jag hade en betydligt högre hövt på höger sida, svulna muskler längs hela ena sidan framme på magen, ryggen, rumpan samt ner mot benet och i samband med ägglossning och mens så får jag en starkare inflammation som orsakar mina smärtor var 14-e dag.... riktigt sne var jag, han frågade dessutom om jag bär mina barn mycket.. -ja sa jag... på höger höft, och det kunde man tydligt se! aja... nu ska det bara bli bättre och skönt att veta varför jag har så ont... och tänka sig att magen kan bli så svullen och hård av problem med inflamerade muskler!!!

Inga kommentarer: