måndag, december 08, 2008

denna helg...

Har haft en superduperbra helg. Jobbade i fredags och då jag kom hem var dexter samt lisa här... trevligt! =) lisa har ju som jag skrev tagit lappen så hon ville vara ute och köra bil ;)

Lördagen var lika trevlig... vi var på sikafesten, och jag hade det så jäkla skoj :) Riktigt trevligt hade vi... en fest att komma ihåg och sååååå trevliga människor där. Dansade hela kvällen med mina föredetta vänner från 15 års åldern.... skitaskoj! Alla glada och ingen som blev för full. Var på förfest hos min kusin Magnus och hans trevliga tjej... fast vi höll till hos rasmus och lina. Aja, jag är supernöjd! Och ett stort *TACK* till dig lisa som körde oss dit och hem, magnus är så impad över hur bra du kör bil ;)

Idag har jag och magnus stooooorrrrstädat!!!! Tagit sådant man nästa aldrig hinner att ta annars och jag må då säga att magnus gjort ett kalasjobb med tvätten och hela köket, alla skåp osv =) *tackar* det var hans ide att städa... haha!!!

Lilla vovven gizmo har gjort illa sig i benet, är det inte bra imorrn efter mitt läkarbesök måste jag ringa vetrinären... :( lilla vännen....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att helgen, festen och allt annat blev så lyckat!!! Så skoj när man känner så...Vad har hänt med lilla Gizmo? Hoppas det går bra!Kram Kram!/Reggan

Andrietta sa...

Vilken trevlig helg ni haft! Blir lite avis på dig som har så nära till både nära å kära, och även äldre vänner. :P

Kom ut på msn så jag får prata lite med dig!

Kraaam!