tisdag, september 01, 2009

Grattis Andrietta 27 år!

Vad trött man var idag... klev ioförsig upp kl fyra för att hjälpa Vilja göra sig klar, hon skulle följa pappa Magnus till Luleå med lastbilen.. Lillskruttan! Pratade just med henne och allt var då bara bra! Fast jag tror hon saknar Klara, syskonkärlek ;)

Nu ska jag fåiväg ett tradera paket. Måste tvätta byxorna jag sålt, brukar tvätta 1 gång extra. Sedan blir det robban m lilla Klara, får se vem vi hälsar på.

Grattis oxå till lillasyster som fyller tanta idag, 27 år. Synd att man inte kan gratta påriktigt =/ Men men... Ha en toppendag syster!

Ha en toppendag alla för det ska vi ha =)

2 kommentarer:

Andrietta sa...

Söt du är syster! Önskar jag åtminstone kunnat bjuda hem er på tårta, men när ni är så många mil bort blir det ju lite svårt. Jag får bjuda på ett riktigt stort kalas när jag fyller 30. Inte så långt borta nu ju. Hihi!

Saknar er! Puss & kram!

Johanna sa...

Ja nu är hon gammal din syster! :P Hon brukar ju vara lite nojig när hon fyller år, så lite förvånad blir jag över vad hon skrivit här.. Låter nästan som att hon vill bli 30 nu! ;)

Njaa du, jag tror mitt nattkissande berodde på att min kropp visste att jag skulle upp tidigt så därför skulle jag inte få sova.. Inte nåt mer än så.. :P

Oj.. Låter inte som att de sista veckorna i graviditeten är de roligaste. Iaf inte rörelsemässigt.. Du gör det bra du! Kram kram!