söndag, september 13, 2009

Söndag igen...


Söndag igen... kan som inte fatta det. Idag har vi inte gjort så mycket, eller vi har slappat nästan hela helgen. Haft några stillsamma dagar, lekparken, prommenader osv... god mat förståss. Brukar väl bli det på helgerna.... Känner för att bara dra fötterna, nu sitter man bara och hoppas att det ska sättas igång snart så man blir av med magen och får bli människa igen ;) Kommer att bli kalasbra då vi gjort bort förlossningen och får vara hemma alla 5 tillsammans. Stor familj! och en lycklig sådann...


Annars så har jag väl inte så mycket mer att berätta.... dagen går i det stilla och man gör inte så mycket förrutom att vara en mamma, och fru. Det är ju nog så bra! Jag välkomnar hösten/vintern. Tycker att det är rofyllt och sååååå skööööönt att slippa solen, den har jag nästan alltid avskytt. Är en vinter/snömänniska utan dess like, och det bästa m mörker är att tända ljus och mysa med familjen!!! Så är det och så var det!
TÄNDER ETT LJUS FÖR DIG MIN ÄLSKADE, DU FINNS I MINA TANKAR SÅSOM DU ALLTID KOMMER ATT GÖRA! SAKNAR DIG... HOPPAS ATT DU FÅR "LUGN OCH RO" I SJÄLEN NU! *SAKNAR DIG* .... om jag bara kunnat! om det bara hade gått! om det bara vänt! om det bara klickat! varför..... saknar dig så sjukt mycket, känner mig ensam i mörkret! *SOV GOTT*


1 kommentar:

Ullis sa...

Hoppas att barnet dker upp snart för dig. Så du blir lite lättare i kroppen. Men den kommer när den är klar! Så är det. Ha det så gott.