söndag, september 06, 2009

VÄNTAR

Sitter och väntar på en auktion som jag hade tänkt att vinna.. sedan efter det så ska jag göra natten! Är väl ganska trött, eller har varit det iadg.. mot kvällen blir jag alltid lite "piggare" Min snälla granne överraskade mig idag med en påse kantareller :) Så nu har jag kokat ur dom på vatten och ska frysa in dom... ska äta dom tillsammans m Magnus. Han jobbar borta nu i några veckor, blir hemma ensam så gott som i 2 veckor, hoppas verkligen inte att bebisen tänker kika ut medans han inte är hemma! Återstår att se... hur det blir med den saken!Har ju några veckor kvar. Nu ska jag kika in på traddan.. säger GODNATT ALLA!

2 kommentarer:

Mona sa...

Hoppas du sovit gott och att lilla bebisen håller sig lugn och fin tills pappa dyker upp igen.
Kramar/faster

Ullis sa...

Vann du aktionen? Visst är det gott med kantareller. Vi smörstekte K i går till middagen. Gott!