onsdag, september 09, 2009

v37

Blir sängen nu efter att jag rastat mina hundar.... har farmvillat hela dagen/kvällen. Man blev beroende... phuuu! Jobbigt att ha en farm =) Haha.... Kommer att sova gott inatt, är trött och sliten i kropp o själ. Skönt iaf att vara på vc idag och låta dom kika o känna på knölen jag har på ena revbenet, läkaren trodde att det antingen var en sena el en åder eftersom att den flytter eller rullar undan då man försöker greppa tag i den. Han tyckte att alla tankar kring BC, skulle uteslutas ut skallen. Men man blir ju som iaf nojig..... Iaf jag för jag är lite inbillsjuk och har alltid varit det, ärvt det fiiiina av min kära mamma!!! Imorn blir det sista dagen ensam innan helgen, och flickorna miiiina gör sitt sista pass för i veckan hos dagmamman. Vilja, sa vid nattningen - mamma fast du är så trött och sur så är du den bästaste mamman, och när bebis kommer kan du leka med mig igen! Ooooops! Smarta flickebarn.... ja fy, mamma är så trött Vilja, det blir snart bättre då bebbe slutar bo i mammas mage och den kommer fram till oss =) -ja!!! Inga fler graviditeter efter denna! Slut slut slut slut... på att vara gravid, ska dock eller är ju såklart överlycklig över mina 3 barn, men men men... INGA FLER GRAVIDITETER!!!! har gjort mitt. Återhämtas och vara en "bra" mamma blir prio 1 om några veckor. Gick väl inte BF för ingenting!!!!

Pöss pöss...

Inga kommentarer: