torsdag, september 10, 2009

rör på sig så pass att det gör svinont!

Min bebis rör sig så pass att jag får ont, det töjer i hela kroppen... tror inte jag har så mycket plats kvar nu alltså!!! Det värsta jag varit med om, men mysigt ;) känner rumpan, ben o händer o fingrar som fladdrar och trycker... trycker jag tillbaka så går det en liten stund sedan får jag en knuff tillbaka :) Inte länge kvar nu.... Undrar hur bebis ser ut, lik mig eller Magnus?! Vet att den har Magnus delade haka iaf, det syns tydligt på ultraljudsbilden!!! Sjukt att man kan avläsa så... det blir ingen överraskning den kända hakan ;)

Nu blir det lite kaffe och gå upp m all tvätt!!!!! Rensa sockar, damsuga o skura golven. Sedan hämta flickorna kl fyra och inatt kommer Magnus hem och tack o bock fördet!!!! AVLASTNING, TACK!!!!!

Inga kommentarer: