torsdag, september 24, 2009

haha

Skulle just slinga håret... meeeeen hättan o handskarna fanns inte kvar i asken!!!! Vars är vi påväg.... varför stäla hättan o handskarna?! Är väl inte det som ger ljusare hår! Rätt ironiskt, så jag blev inte alls på dåligt humör! Snarare skrattretande, detta förgylde min kväll iaf!

Håller fortfarande på att byta fönster, blir att åka till Umeå imorrn o införskaffa tapeter till köket, blir helvitt, skippar fondväggen där eftersom att jag gillar alla dess former o färger i mina gardiner o byter titt som tätt färg på alla saker i köket. Ska höra m mor om hon vill följa :)

Var på mvc idag, lugna gatan i magen... den mår bra och tänker nog inte behaga mamma att komma tidigare! Men man hoppas ju iaf... gick in i vecka 39 idag. Så det är ju bara en liten stund kvar...

Nu ska jag farma och sedan se lite på tv.

3 kommentarer:

Wickans värld sa...

Jag som trodde du hade fått din bebis, har inte sett till dig på fb nåt. Men som du håller igång händer det nog nåt snart! =)

Ullis sa...

Vilka puckon som snor hätta och hanskar. Hålller med dig kan inget annat än skratta åt idioterna. Ha det Kram. Snart är det dags!

Anonym sa...

okej :) det blir nog skit snyggt! har du tapetserat i köket klart nu ? / lisa a