tisdag, september 30, 2008

Näsblod o Huvudvärk...


Tacksamt! Blöder ur näsan och har svinont i skallen... vet snart inte vad jag tar mig till! Vill vara pigg o rask... är som halvdöende, inbillar mig att jag är döende eller sjuk! Käns inte bra! Måste få en energikick... ska ta vitaminbrus nu o börja käka mina kvinnavitaminer för dethär går inte! Sedan lekparken m flickorna... *S* ja visst var den tuff... jag känner tjejen sedan högstadiet så hon förstog presis vad hon skulle göra för att det skulle vara lite som jag ;) Så nöjd!
*faster* jo jag vet att vi är fler och det är ju bra att man inte är ensam! =) har mitt gang behind me! ;) !!! puss faster!


Såja, nu ska jag försöka överleva dagen! Återkommer som vanilgt!

1 kommentar:

Andrietta sa...

Åhh så fin rubrik!! Hur har hon gjort den??? Jag vill ju oxå ha. :)

Är du förkyld? Kanske därför vi inte hörts på ett tag. Du är sjuk och jag jobbar hela tiden. Suck å stön! Saknar dig! Krya på dig! Kraaam!