måndag, september 29, 2008

ATLAS min älskling!


Dagen har gjort sitt.. jag o flickorna har varit ute hela dagen samt eftermiddagen. Gick till lekparken, vilja tog sig en tur genom gungan, hon flög säkert 2 meter men som tur var hamnade hon på rumpan!!! Kunde ha gått illa.. om det inte velat sig! Sedan hem... krigade m Atlas, mötte en granne som var ute med sin barnvagn o sin lilla hund... han sa - tror att jag bara går förbi utan att stanna! Hmmm... kan ju inte rå för hur min hund är men visst är det drygt att måsta ha det så, skämmas får man oxå då man måste ta tag i en schäferhane som dessutom väger 45 kg och är bara 10 månader, ser inte klokt ut! Men behövligt, hoppas att alla förstår det iaf! Insåg idag att han hur lätt som hälst drar iväg med mig, trots att jag bara har ett koppel som är kanske 40 cm. Hade i ärlighetens namn blåsor på vissa fingrar innan vi kom hem... men han är fin hursomhaver! Då vi kom hem har jag snaggat, äppelträd, 3 stora buskar och allt grönt kring husknuten. Blev bra, skönt att göra höst! Bye the way, jag älskar hösten! Fick oxå veta att gubben blir hemma resten av veckan... kan ju inte bli bättre =)


Inga kommentarer: