söndag, september 21, 2008

Söndag

Inte min hund, men såhär kommer han nästan att se ut, fast lite mindre dock! (toypudel)
Nu äre söndag... Magnus åker och jobbar, kör söderut 2 veckor... =( jobbigt jobbigt att sitta ensam så många dagar! Inte för att det är jobbigt att vara m flickorna, utan att man inte har nån vuxen att utbyta sina tankar med!


Vi funderar på att åka utomlands över jul och nyår, ser det som familjens julklapp... magnus är ledig över jul och nyårsdagarna.. så det passar ju bra! Spanien blir det troligtsvis, Vera tipsade om det så ikväll ska jag kika på resorna... tar såklart med oss våra flickor :)


Snart kommer min nya vovve, en toypudel på åtta veckor... ska komma på ett namn bara, nån som har ett bra förslag? Min andra hund heter Atlas, inte för lika och det ska passa ihop.


Återkommer ikväll då jag nattat flickorna! Kram!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ska se om jag kan fixa ihop något som passar frun.
Skicka några bilder som du vill ha med, gullmark@hotmail.com.

Mona sa...

Vilken söt liten sak,,har aldrig hört talas om toypudel. Ha en bra söndag/ kramiz

Johanna sa...

Åååh! Toypudlar är ju supersöta! Jag va sugen på att skaffa en sån förut.. :)