måndag, september 08, 2008

hemkommen

från skolan... inte mycket till skola må jag säga! vet inte om jag tycker att denna skola gör sitt bästa! man borde ju få ett ärligt försök och jag vet inte om det är så värst skoj att läsa med människor som bara är 16, ligger inte direkt på samma nivå. aja... ska skriva in mig på arbetsförmedlingen.

snart ett till pass på skolan, åkte bara hem för att rasta atlas sedan bär detav! men först en kaffa ;) mumma!

veckans hissa o dissa!

Hissa

Magnus för att han tar mig för den jag är och älskar mig fast jag många gånger inte förtjänar det
Mina barn för att dom är underbara
Min lillasyster Andrietta som stöttar och peppar mig många gånger
Tradera

Dissa

Komvux i denna kommun
Utgång = aldrig mer... ovärt som satan!
Vägarbetet ute på E-4 an.. färdig snart?
Min trasiga fot som krossades då jag var o grävde i ett förråd och en högtalare hamnade på foten, ont som saiticken... ser ut spm ett pucko då jag går!!!

vink vink!

2 kommentarer:

Andrietta sa...

Sötis! Vilket bra inlägg! :)

Mona sa...

Sköt om din fot...