tisdag, september 23, 2008

Humör!

Är det många som känner sig nere just nu denna höst?! Pratar m folk o fä och det är många som inte är som dom brukar... man vet ju själv, inte alla gånger man är på tipp topp humör! Ena stunden mår man bra och sedan kommer en liten vindpust som man tycker blåser åt fel håll och flaggan man bär på topp svajar till... Känner mig fortfarande såååååå tröööööttt, som förra hösten, dax att gå i ide! ;) Någe som är bra iaf är ju att lycktan vi har ute på vägen (kommunens) den står som tur är på våran gräsmatta, dom måste ha bytt lyckta iden... för den lyser upp som bara den.. nu är det inte många som kan smyga sig in på gården i höstmörkret, jag och Atlas (min hund) upptäcker er. Kommer dessutom att lysa upp sovrummet lite och det är ju bra då lilla Vilja vill ha en lampa på då hon sover hos mig, då duger den! Okok... väntar på en auktion som går ut halvtolv, köpte ett par skor förra hösten .. fick dom för halva reapriset då, alltså typ 350, nu är dom uppe i 460 kr... hoppas hoppas att jag får iväg dom för det! :) behövs lite pengar i kassan, ska köpa en ny overall till Viljis i helgen.

Återkommer innan sängen ... kanske!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag är också trött men det är nog min hb å inte hösten som smygit sig på,tycker hösten är mysig,alla fina färger och så blir det mörkt ute så man kan tända ljusen inne,fast om man sitter själv är det juh mindre kul med mörkret.