lördag, september 13, 2008

Förr i tiden!

Glada mamma o pappa!Min mamma och pappa m min bror i famnen. Dexter m mössan, alla killkusinerna och Andrietta uppe till vänster och jag till högerReggan, Ronny el Rikard?, Andrietta, Jag i rosa, Dexter och Jhon m mössanFikarast m kusinerna Sahlén Kussarna Jhon o Dexter (lillebror) Jag och Andrietta Lillebror GlennGammelmormor.. Älska! Jag kikar nyfiket på farmor =) Faster kickJag, mamma m tror dexter men är lite osäker om det inte är en kusse? och Andrietta!

3 kommentarer:

Mona sa...

Tänk att jag lyckades ta bort din kommentar tro inte att jag gjort det med flit håller bara på att öva mig ..är nog för gammal för att lära mig nya saker.... Visst är dom fina dina föräldrar ;-)

Anonym sa...

very nice! hahahahaha

Anonym sa...

Hej hej
Kikade in här och blev alldelens chaockd över hur enormt lik Dexter är dig på korten, eller du lik honom :)
Välj själv ;)

Jo jag minns också när dina päron bodde tillsammans. Jag minns tom när de gifte sig, och jag inte fick följa med på bröllopet :(
*sur*

Ha det bäst!