fredag, september 12, 2008

Fjant!


Inte för att jag har med det att göra... men äre inte lite väl "fjantigt" att stänga ute folk från sin blogg om man läser andras bloggar och yttrar sig om allt? Vad är vitsen med att ha en dagbok, blogg på nätet om man stör sig på att folk läser vad man skriver, har man då rätt att skriva och yttra sig om allt... ja jag tycker inte det! Då tycker jag att man gott kan skriva i en sluten bok hemma... jaja det är vad jag tycker men vad tycker ni andra som läser min blogg? Vore skoj att veta =)


Trevlig helg och jag "traderar" vidare! ;) vink vink och en stor bamse kram till min faster Mona som börjat blogga i veckan, kika in på hennes sida, hon finns i mitt bloggarkiv till höger! Skitaskoj att läsa och kika på bilderna, bye the way... hennes dotter på bilderna är min söta lillkusin :)

3 kommentarer:

Mona sa...

Ha vilken arg elefant, den snor jag...
Nej på din fråga jag har aldrig vågat mig på att bjuda men såg pioner i våras på Tradera som jag ville ha....Undra vem det kan vara som blockar?Kramiz från faster

Mona sa...

eller vänta kanske det inte är en elefant...

Andrietta sa...

Om man blockar på sin blogg så håller jag lätt med dig om att man kan lägga ner sitt skrivande på nätet och köpa en dagbok istället. Haha....har Mona aldrig sett Trolltyg i Tomteskogen? Det är ju Lill-Fjant på bilden! :D Puss!