torsdag, september 18, 2008

Dagen/kvällen.

Räsern jag sydde kappan med!
Min kappa som jag gjorde igår, till hallen.. en längre kappa eftersom att toan är mot fönstret! Minder insyn! Fast vi bor ju i skogen utan grannar så igentligen kvittar det ju, tanken är ju den att man ska kunna sprina runt naken! KaffekoppenGardinen Denna dag har gjort sitt.... fattar inte hur trött och slut man kan vara ibland. En sådan dag/kväll man vill lägga sig under täcket o bara sova! Magnus tog flickorna på middag och jag la mig och sov. Sedan kom Dexter, Lisa o kusin Rasmus förbi.. jag o Lisa tog med oss Vilja och åkte till robban... handlade hundmat, barnmat osv... hittade fina kaffekoppar ;) blev lite gladare då! Värt iaf, 2 stycken för 20 kr. Anser det som ett kap... Insåg oxå då jag kom hem att kopparna har samma mönster som mina höstgardiner, helt ovetandes om det då jag köpte dom... Kolla in symaskinen på bilden, fick låna den av mamma... eller Raoul (bror) Värsta räsern, på ena kortet ser ni vad jag åstakom inatt... hann (stavas?) inte mer eftersom att jag inte får upp undertråden :( Ska sy gardiner till sis köksfönster! Spännande spännade... hade FAKTIST en fyra i sy o träslöjd och en 5 a i hantverk... de ni, min endaste femma i mina betyg!!!! Så jag kan nog, är bara lite ringrostig! Men ska ta tag i det.
-hoj hoj-

ps// imorn blire till att hälsa på Vera, tar med mig hennes mammakläder. Blir trevligt att få åka iväg på en liten kafferast! =) ENSAM!!!!

3 kommentarer:

Mona sa...

Duktiga du....det blir så fint måste komma och titta nästa gång jag är i Umeå..God natt

Andrietta sa...

Fiiint!! :) Du...vilken färg vill du ha på Conversen isåfall? Jag hittar banne mig inte den modellen jag vill ha, så kommer nog bara köpa ett par vita eller svarta som jag redan har. Svara så fort du kan för imorgon är det sista dagen här för oss. Snyft! Skulle lätt kunna stanna kvar här i denna såå underbara stad. Vi måste åka hit tillsammans! Det är så coolt att man blir helt knas i bollen! Nu ska vi ut å äta å dricka drinkar! ;)

Älskar dig med! Puss å kram!

Anonym sa...

Hej, När du klickar på de låsta inläggen så faller en "ruta" ner, där fyller du sedan i uppgifterna jag mailade....

Du får fråga mer om du inte fattar. Yes de är jag som gjort det :) Vet inte hur koderna ser ut,men kan testa att fixa någon dag! Hur vill du isf att den ska se ut??? Färger? osv...