onsdag, oktober 01, 2008

Cyklat!


Såja... dagen har börjat! =) Känner mig kryare idag faktist! Lämnade flickorna hos Karro kl tio, sedan hem o läsa tidningen och sedan antog jag min svägerskas tips om att cykla m Atlas... det gick jättebra, cyklade m full vart efter skogsbyvägen.. typ fyra km dit o tebaka (träffade 2 jägare) som tyckte att hunden var så fin o ville hälsa... skönt att nån vill hälsa på han oxå ;) Killen tyckte att han var så stor o fin! Men hans lilla tax höll sig på sidan, ville inte komma fram o hälsa på kungen. Sedan passade vi på att fullfölja cykelturen m en runda runt byn... så nu har han fått sin dagliga motion... Imorn ska han göra ingreppet, efter det får han inte mptionera på flera veckor, han lär ju vara hispig men det får man ta, nu håller vi bara tummarna för att ingreppet ska lyckas och att han blir mindre hispig och får lugn o ro i sig själv. En sån fin hund ska få må bra...


Vink Vink!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Jo jag ska nog spara ut håret.. så småningom.. :)Ja ni ska kastrera Atlas ja! Våran lilla vovve blev lite lugnare efter han blev knipsad.. Iofs är han lite vild och galen nu också, men jag tror det hade vart värre om han inte blivit kastrerad.. Han va så seg och hjälplös efteråt.. så söt så! :)

Anonym sa...

Hoppas allt går bra ed Atlas.
Vilken energiknippe du är!!!
Själv skall vi byta ut köket, ni får väl se när ni är i Sundsvall ngn gång. Kram Lill faster