fredag, januari 30, 2009

Fredag! Välkommen helg!


Hej hej!


Jaha.. en ny dag. Vaknade kl sex, städat sedan dess och nu har jag lämnat flickorna hos dagmamman. Får se om det blir jag eller Magnus som hämtar... Jag funderar på att hitta på något! Vad vet jag inte... Har inte direkt några pengar att göra av med och byxorna skullle jag ha lämnat igen. Kanske skulle åka förbi mamma en sväng.


Stackars lilla faster som blev 2000 kr fattigare idag... polisen är inte snäll... men tur att du inte gasade på alldeles för fort, tänk om du blivit av m lappen!!! Tur iaf att du har den kvar... Vad skulle man göra utan sitt kk?! Det vill man inte bli av med!!!


Ikväll vet jag inte vad det blir, en god middag och lets danse kanske och en snarra påse för det är ju Fredag :) Sedan en ledig helg med familjen är ju aldrig helt fel ;)


Nu drar jag ut på äventyr! Hoppas att lillasyster och Johanna har det trevligt på Bondegatan i Söder ;) Dansa lite åt mig med är ni gulliga, nog för att jag dansar bäst och kan dansa åt alla...


2 kommentarer:

Ullis sa...

En annan arbetar i helgen. Men ät godis åt mig oxå. Hälsa till mamma och du åker dit. Ha en bra dag och trevlig helg!!!!

Mona sa...

På lördag natt ska jag och min kollega Ingela äta en Kebab talrik ett lördagsmys som vi unnar oss ibland,,Ingela går iväg vid 01:00 till Vega grillen medan jag springer på larm...sedan gottar vi oss..Ha en jätte bra helg /kramar