tisdag, januari 20, 2009

hahahaha

vi är så snygga här så jag fick bara loooooovvvvv att lägga ut bilden ;) hihihi


Ja det ska vara jag och ingen annan... hörde av mig till kära mor

- hej visst passar du flickorna imorn från 15 till 22?
- men det var ju inte imorn ramona, du sa ju torsdag....
- nehe, det är imorn mamma!!! jag hämtar dig....
- jaha ok, jag som planerat annat! men det är klart att jag ställer upp!
- vänta mamma, jag ska kika i kalendern för nu blev jag tveksam, kanske var torsdag jag skulle jobba, kanske därför jag inte hade någe dagis imorn! ringer dig....

letar kalendern, letar letar letar letar letar... ååååå, jag blir så trött!!! vars fan har jag stoppat den nu då?!

ringer mamma...

-mamma, jag ringer dig imorn då jag hittat min kalender!
- jaha... ok!
- puss o kram, godnatt!

letar efter att jag har badat och finner den vid sängen.... läser.... där står det, jobbar på torsdag kl 15-22!

ringer mamma, väcker henne!

- jadu hej! det var på torsdag! =) men vi kan ju ses imorn iaf....
- ja det ska vara du ramona, ja vi träffas imorn. och hittar på någe m flickorna. GODNATT!!!

hahahaha... ja detta är en helt vanlig dag i min vardag! =)

5 kommentarer:

kicki sa...

jA HA SLÄKT DRAG HÖR JAG MED ATT MINNAS HA DET BRA PÅ JOBBET NU.KRAM

Ullis sa...

Strulfia, man har för mycket när man arbetar, småbarnsmor, älskarinna, husfru ja nämnt ngt mer? Jo, sig själv får man inte glömma. h en bra dag. kram.
Hälsa till mammma från mig.

Fionas Krypin sa...

Hahahhaa!

Anonym sa...

Jag ska vara glad om jag hittar hem...fattar inte varför de ska vara så förbannat svårt att minnas.

Andrietta sa...

Hahaha! Du är rolig du! Bra att mamma håller ordning! :)

Ja, och bilden på er är helt sjukt snygg!

Kram på dig!