torsdag, januari 22, 2009

Torsdag

Hej och Hå!

Hur mås det för alla ikväll? Har ni haft en bra dag? .. min dag har varit förvånansvärt bra, trots kvällspasset i Umeå .. Jobbade med en tjej som är skoj och man kan driva lite med - typ , tjenis bitch - herå bitch, sov gott! Ja kanske låter sjukt men på den nivån ligger mitt ordföråd då inte pappa är med ;) och då man umgås med likasinnande.... det växer man aldrig ifrån!

Annars så har jag införskaffat ett par nya byxor... men typist att dom skulle bli 2 storlekar större på bara 2 timmar!!!! Det kändes drygt att måsta ta ev sig dom och slänga dom i jeanshögen som kanske endast redan består av 15-20 par jeans, typ använda max fem gånger eller så.... aja! TRADDAN NÄSTA ;)

Mamma och Göran har suttit bebbevakt... Vilja hade inte tid att prata med mig då jag hörde av mig så jag förstog redan då att det gick bra! Dom har haft det supertrevligt och jag blev varm i hjärtat då Göran sa att jag/vi har fina barn som är så duktiga på att tyda sig... (prata och förklara) Då har man lyckats med någe i barnuppfostran iaf! :)

Imorrn har jag en ensam dag m plutten magnus... tror att det blir lunch på antingen Max eller Great estern.... vi fårlase imorrn!

Nu ska jag msna... men hane gött alla! och en trevlig helg!

*kramar*

3 kommentarer:

Ullis sa...

Tror att vi är ute på bloggen ett helt gäng samtidigt. Lämna tillbaka byxorna. Det har du rätt till! Så där skall dom inte vara,
Kul att din äkta hälf kommer hem. Då får du pussa på´n, både här och där:) ha det bra. kram lill faster.

Reggan sa...

Tjenis Penis!!!! Va kul att det gått bra idag! Säger som Ullis, lämna tillbaka brallerna! Kan höra dig när du fräser fram alla dessa fula fraser! Herå Bitch...Kram syster!

Mona sa...

Inte beror detpå byxorna,, det är väl du som håller på att försvinna....:-)
Kram