fredag, januari 16, 2009

Phuuu....

Snacka om vilken dag/kväll.... Men nu mår vi mycket mycket bättree i huset! Tacka vet jag alvedon o sömn! Inte illa inte.... Hoppas att Vilja får sova sin första natt utan att spy, gör hon det så friskförklarar jag henne imorrn :) Det är inte kul att vara sjuk då barnen är det, tar musten ur en! Blir en ute dag samt fortsätta sanera huset.. har putsat m klorin idag... luktar inte gott men huset käns trevligare! Hatar verkligen magsjuka av alla slag, jag brukar faktist inte bli smittad.... men nu har jag haft kräksjukan 2 gånger sedan i december. aja.. nog om det!

Pratar med lillsyster på msn, så jag ska fortsätta med det! Sov gott alla! Kram till fastrar, systrar, kusinbarn och syskonbarn och mina vänner!

3 kommentarer:

Reggan sa...

Bra att ni är bättre! Ta det lugnt med klorinet!!! inte bra , det är så starkt! Hoppas du lussnar på mig. Kram hjärtat mitt!!!

Anonym sa...

Ja visst är det väl "härligt" med alla dessa sjukdomar :-) Här njuter vi oxå. Inte haft kräksjukan än men detn kommer väl oxå inom en snar framtid. Hoppas ni kryar på er! Kram

Anonym sa...

Hej! Jo det vore superkul, bara vi syskon!!! Vinet smakade perfa!!! mums! Tack för det. Hoppas allt är bra! Kram/Reggan