onsdag, januari 28, 2009

Onsdag

Mat mat mat mat.. herregud va jag äter!!!! åt en till portion nu av tacogratängen (jag kan ju inte rå för att jag lagar så god mat) Nu då Magnus är i Finland och partar loss så måste jag ju käka för 2... ;) Kan ju alltid skylle på det. Ioförsig spelar det ju ingen roll hur mycket jag äter nu!? *host host* Aja....

Tror att jag ska slänga in några nya bilder... eller några fler för det är som kul, sedan ska jag byta bakrund på bloggen, less på det rosa! Har rosat färdigt tror jag... kanske blitt äldre!

I helgen äre klassfest, skulle fara med Kajsa men nu vet jag inte hur det blir för min systerdotter Sanna fyller år och vi ska dit på kalas (viktigt för mig m syskonbarns födelsedagar) missar aldrig nån, då ska jag ha jobbsjäl eller vara sjuk! Erika ville bjuda på middag och eftersom att jag/vi inte har tid att åka dit lika ofta som då vi bodde i kära hemstaden Umeå, så känner jag att det går nog i första hand... iaf nu då läget är som det är!!!!

Vad ska alla andra göra i helgen? Fick förresten 40 % på jobbet... sedan ska jag ta på mig extra pass.... Me Like ;)

Puss o Kram!

3 kommentarer:

Ullis sa...

Jag arbetar i helgen plus har jag beredskap om ngt händer med ngn dialyspat under tiden vi har stängt. Grattis till dina 40%!
Sov gott!

Ullis sa...

Menar du med matintaget har att göra med något frö som växer i magen, eller har jag inte läst mellan raderna ordetligt? Om nu det ligger till på detta vis så Grattis!!!!

Anonym sa...

Tråkigt att ni inte kommer, om ni nu bestämmt er för att inte komma,men vi får isf synas någon annan dag.