söndag, januari 31, 2010

tråkiga helg!

Ska krypa ner till kojs... skriver några rader. Har inte gjort så mycket i helgen. Varit hemma m barnen... inte idats städa eller plocka men har dock rensat garderoben, så mamma fick massssor av tunikor. Kan hon behöva... är väll jag o reggan som fyller på hennes klädföråd. Hon tar gladeligen emot och vi slipper slänga. Frågade oxå om hon och göran kan passa lilleman på tordag då vi ska gå på gympan.. och, ja det gick ju såklart bra! =) då var det löst.

Har en massa göra i veckan... Måndag föräldrarträff, samt vägning. Tisdag Möte ang babysimmet och fotografering till vk (bb kort) bättre sent än aldrig! Onsdag ska vilja till tandläkaren. Torsdag babysimmet....och massa annat! och i veckan är jag ensam, tur jag har mamma, hon brukar få ställa upp den veckan!

Nu ska jag sova.. så kanske(bara kanske) ids jag ta tag i röran imorrn.. eller så ger jag upp helt! Med 3 barn går det inte att ha fint och rent... det finns inte, då får man inte leva! Bättre m lyckliga barn som sitter på fönsterposterna och käkar glass medans dom leker tittut m mammas nya gardiner än barn som sitter som ljus på golvet och inte ger ifrån sig ett pip.. antar att jag får leva i röran tills barnen flytt hemmet om sisådär 15-20 år ;)

godnatt!

1 kommentar:

Angelica sa...

Hej! Vart tar ni bb-korten och är det dyrt? Blir mycket bättre att ta bilder hos en fotograf.. :)Vi är ju som sagt en ANING sen ut med julklapparna.. haha! :P Kram!