onsdag, januari 13, 2010

grattis

Kanske inte skulle ha sovit idag, mitt på dagen! men men... ska försöka sova nu iaf! Måste upp tidigt för att sota ur pannan innan sotaren kommer.... Sedan göra barnen klar för leos, och hämta mamma som ska sköta Hilding medans jag leker m flickorna!

Har varit på kalas ikväll... Faster Stina hade kalas m god mat o gott fika. En av deras hund har fått valpar, och dom är ju bara såååå söta. Men barnsliga jag vågade mig inte fram till hundens bädd... kände väl själv hur det är att vara nyförlöst.... man vill väl som så gott bara få vara ifred ;) Fjaskiga jag... Grattis oxå till våra vänner som fått en bebbe inatt, en liten kille. Hoppas att man snart får se bild ;) Magnus har på telen men han är inte hemma i veckan!

Nu bingen... sova sova sova! och ulrika, flickorna har 15 timmar/vecka hos dagmamman här i byn. Till hösten blir det dagis... pöss o krams!

Inga kommentarer: