måndag, januari 25, 2010

nötter!

Dax att krypa till kojs... tror jag ska somna på spikmattan för att dansa gjorde sitt m min kropp =/ har verkligen inte vanan längre för dans, stel som en pinne! Blev mat på lottas, hur gott var inte det?! Sedan vid elva gick vi på cover, och vi hade supertrevligt. Inte många man känner igen nu då man går ut... men ett tiotal kända ansikten mötte man! Alla var nöjda och natten avslutades på max, där vi förresten träffade några nötter.... en kille som kastade sin bricka på mitt ben, frågade om han hade tänkt ta upp brickan han "råkade" kasta, som svepte på mitt ben... ööööö , sa en tjej då - det finns väl folk som får betalt för att utföra det arbetet!!! Hur knäpp får man va tyckte jag, vad har du lärt dig hemma? visa lite respekt och ta upp brickan! Han blev jättearg, och visste typ inte va han skulle göra.... Lägg ner tyckte vi andra. Men det gjorde han inte... men vi ides inte lägga mer energi på han. Men lite uppfostran skulle han gott behöva..... Körde marielle till holmsund... så jag var inte hemma förns efter fyra... kan säga att jag var trött idag då jag skulle upp vid lunch, men bra att magnus är så snäll och tar barnen. Fast jag gör ju detsamma om han varit ute...

Imorrn ska jag väga lilleman, föräldrarutb kl ett och sedan informationsmöte ang babysimmet =) det rullar på! Hane...

Inga kommentarer: