tisdag, januari 26, 2010

!

Ja ibland har man för tur... var och lämnade in ett schema på nya dagiset (dagmammorna) Klara fick om hon ville följa med på sagostund och sedan äta där. Så jag fick mig iaf en egen dag m lilleman eftersom att viljaskruttan åker tradare med sin far! Vilket hon tycker är skoj, och jag älskar då Magnus ger dom tiden. Känner att man är lyckligt lottad. Har en fin pappa till mina barn.

Igår starde föräldrarträffen, samt babymassage. Riktigt trevligt. Och Imorrn har vi informationträff ang babysimmet som startar nästa Torsdag.. ska bli jättespännande att simma m Hilding för första gången, tror inte att det blir en hitt första gången men då han vant sig så torde han gilla det han med =) vi får väl se... svägerska Angelica och lilleman Vincent ska ocå haka på! Trevligt att småkussarna i familjen vår vara med varandra. Vägning och fc imorrn m alla barn. Blir spännande att se om Hilding kommit fram till 7 kg.... eller just under! Han har iaf stl 68 nu.

Ska planera en söderresa till syster o fred.... måste åka dit och träffa yster yster!

Ha nu en bra dag allesammans nu ska jag duscha och hämta lilltjorven. Så ska vi handla o vise värsa innan den andra delen kommer hem!

NI FÅR URSÄKTA ALLA STAVFEL, IDS INTE GÖRA OM... HAR BARA INTE RIKTIGT VANT MIG VID MITT NYA TANGENTBORD!!!! men det kömmer!

2 kommentarer:

Fionas Krypin sa...

Nu har vi äntligen bestämt vad lillebror ska heta, det blev en Melker Knut Oskar Andersson. Skönt att äntligen ha bestämt sig.

Andrietta sa...

Jaaaa...boka in ett besök! Då lovar jag att du får rensa min garderob lite. ;)

Kram kram!