måndag, januari 11, 2010

monday

Oj.. redan Måndag igen och en vecka sedan jag skrev en rad. Kan väl säga att inte så mycket hänt denna vecka... Magnus har varit hemma i 3 veckor, förrutom 2 arbetspass. Trevligt! Men stökit hemma... Har varit sjuka, var på moster Karins 60 års fest i lördags och efter den fick svägerskan stina klippa av risbusken min... så man kan väl säga att det jag försökt spara ut i över ett år, sedan min förra page + hockeyfrilla fick åter komma till saxen, men jag har lärt mig en läxa!!!! Inte färga så mycket... nu ska håret få vila och fortsättningsvis så blir det bara toppar som ska klippas och slingor som ska göras!!!!!! Nu ska håret få vara ifred... Har page igen, men blev nöjd m denna page ;) ser kanske lite gammal ut, men är ju snart 30 så vad gör väl det. Fick höra idag att jag passar i uppsatt hår.. något återkommande. Borde alltså passa i kort. Men det blir det icket!

Nu har jag nattat flickorna efter våran sångstund. Nu blir det duschen och sedan familjen annorlunda och sist men inte minst bingen. Läkaren jag träffade i veckan, kom snabbt fram till att jag lider av sömnbrist och är stressad =/ mina anfall är svimningsanfall... mindre kul men ska nog komma mig tillrätta med mer sömn och mer promenader!

Sov Gott Alla!

3 kommentarer:

Ullis sa...

Du måste försöka sova när Hilding sover. Annars pallar du inte. Är flickorna på dagis ngt eller är alla barn hemma hela tiden? Ta hand om dig. Kram

Andrietta sa...

Du har inte sagt nåt om att du har problem med svimningar. :( Du får ta det lite lugnare syrran. Krya på dig!

Du belv jättefin i page, men du får asolut inte klippa dig kort!

Kram kram!

Ullis sa...

Hur har syster sett kort? Jag vill också se!!!!!! Nyfiken.