torsdag, januari 14, 2010

Bästa dagen på lääääänge...

Alltså vilken superduper dag detta blev iaf. Johanna läste på facebook att jag skulle på leos i brännland, hon undrade om jag inte kunde komma till skellefteå istället. Så gjorde vi... trotsade förskylningen jag hade imorse då jag vaknade och det kändes som -Nej det blir inget leos, men viljaskruttan blev så besviken. Så jag bestämde mig för att fara efter att ha sotat ur vedpannan.... Sjukt trevligt att umgås med lilla ida o johanna, välbehövligt! Saknar verkligen samtalen med mina närmsta vänner... man blir lixom ett direkt man träffar vissa =)

Har haft en toppendag. Nu ska jag glöda pannan... vika sista tvätten och renbädda våran säng för att sedan somna på spikmattan! Ett tips, har man svårt att hinna lägga sig en stund på mattan under dagen så lägg er på den då ni ska sova för natten, jag somnar och vaknar efter en eller två timmar... och det är sjukt avslappnande att somna på den, hela kroppen slapnar av.... Prova!!

Krams!

2 kommentarer:

Ullis sa...

Vad kul för er! Vad äe leos? En som inte vet. Kram och sov gott

Johanna sa...

Jag jobbar till helgen.. :( Men jag kanske kan hänga med en liten stund? Vart hade ni tänkt er nånstans? :)