torsdag, januari 21, 2010

min nya bärbara

Sitter i soffan med min nya bärbara dator... superkul! Blir lite lättare att hänga med här ute då man kan ha datorn tillhands överallt ;) Antar att det blir lite mer bloggande nu! Nu ska jag ta hand om min familj.... lagalite mat, ge välling åt Hilding och sedan göra oss klar för besiktning av min bil och ett bankbesök. Tjollavippen... I helgen blir det utgång m Marielle och Kajsa, och bio imorrn m Marielle (avatar) marielle gillar sådant... men jag följer med såklart för hon är inte så ofta i Umeå.... Hane gött alla!

1 kommentar:

Andrietta sa...

En ny dator. Lyckost! Köpe du en sån där liten, rosa minidator eller?

Avatar har jag sett. Den är superbra! Vad kul att du får några dagar med Marielle. Önskar jag oxå fick några sånna med dig.

Kram kram!