torsdag, oktober 08, 2009

torsdag

Skriver ett litet inlägg innan sängen så inte alla tror att jag ligger på BB för det gör jag inte, tyvärr.... är hemma och ligger till sängs och på soffan! Tur jag har en underbar karl som fixar barn, mat, hem och allt annat m snickeriet m huset. Har haft besök idag av flickornas faster, det uppskattades verkligen av vilja o klara

- vilja till klara, visst var det kul då s.... var här idag kaaara?! =) gulligt!

Vi grillade och pratade en massa som vanligt! Underbar höstdag! =) Skönt att vara ute m flickorna dagar som denna! Hoppas nu att ni alla får en godnatts sömn, det ska jag ha ;) Natt Natt!

5 kommentarer:

Mona sa...

Lilla bebis kom ut!!!! Jag är så nyfiken... Ta en riktig långpromenad idag om du är hemma fortfarande :-)Kramar

Fionas Krypin sa...

Men oj , vad spännande. Dryga dagar för dig nu när du har gått över tiden. Stort lycka till när det är dags för förlossning, men du kan ju det där nu så det blir nog inga problem. Kram på dig!/Stina

Mona sa...

Grattis och Lycka till med den lille.
Kramar

Marie Edelswärd sa...

Jätte-lycka till önskar jag och Tobias!! :)

Ullis sa...

GRATTIS!!!!!!
Kramar från oss i Sundsvall