måndag, oktober 05, 2009

åååå.. blir så trött!

Oj nu nalkas sova.. efter en jobbig dag! Mitt i vika tvätt stunden, insåg jag att en av våra katter använt våran skinsoffa som kattlåda, det förklarar varför jag klagat på lukten i huset och på ungarnas kläder... avskyr verkligen då djur gör inne, och bor man som vi gör ska dom absolut inte göra inne! Soffan, som var sviiiindyr är bara att köra på tippen, för av min erfarenhet hemmifrån så går det inte att bli av med stanken och herren som förstört all tvätt och soffan finns inte kvar! Nu har jag bara Kajsa kvar och så ska bli i fortsättningen.. drar som vanligt på mig en massa elände som jag aldrig själv kan ta mig ur och min man får som vanligt göra det trista jobbet, han säger gång på gång samma sak... varför? du vet ju hur det blir? har vi inte så det räcker?! Hade jag lyssnat på han då alla kattungar kom så hade inget hänt. Inga fler KATTER i detta hus förns Kajsa gjort sitt och hon ska få p-piller för det är inte kul att få alla söta kattungar och sedan måsta välja bort vissa, och dom som blir missanpassad får man ta bort då dom varit med alldeles för länge och då svider det i hjärtat och man känner sig värsta elak och som värsta djurhataren. Blääää... jag är skitasur! Får tvätta om allt och plus att gravida ska hålla sig ifrån allt med kattavföring... nu har jag dessutom haft kattpiss på mig, så nära som möjligt! Varför dög inte kattlådan... sluttjatat om detta!

Bebis kom nu!

Godnatt!

3 kommentarer:

Mona sa...

Godmorgon! fy vad trist men man lär sig ju alltid något :-)Ha en bra dag kram

Anonym sa...

jo det blir riktigt bra, är inte riktigt klart med att ha målat alla listerna å så så ska lägga ut en bild snart :)kraam / lisa a

Angelica sa...

Det här med att gravida ska hålla sig borta från kattavföring hade jag TOTALT missat, jag stod med näsan i lådan varje dag.. men jag fick ingen sån där parasit för de.. och tur var väl de! ;) håller du inte på känna att det är dags snart? :) Raoul har tippat på att den lille kommer idag! ;) KRAM!