tisdag, oktober 20, 2009

Lars Magnus Hilding Johansson

Nu har pöjken i huset fått sig ett namn... Blir Hilding, namnet är efter min farmors pappa. Pratade om detta namn under hela graviditeten, kallade han lillhilding då han plaskade runt och slog kullerbytter i min mage men Magnus ville inte bestämma sig då, bara jag som tyckte att det kändes som "lillHilding" (visste ju sedan vecka 18 att det var en pojke) men vi valde att inte tala om det! Hursomhaver så då han kom till världen så var det jag som tvekade på namnet... Magnus har hållit han i famnen och pratat till han som lillhilding... blev så tillslut då jag inte kunde komma på vilket namn som skulle passa lilla herr Johansson bättre. Han ser lillgammal ut och är så snäll och som min syster säger, Hildning klingar så fint ;) Det var den namnhistorien, och nu vet ni vad ni ska kalla min lilla älskade prins. Har 3 världens underbaraste finaste barn här hemma som sover så gott.. så nu ska jag passa på att göra mig klar för sängen och amma en sista gång. Imorrn blir det bio för flickorna m dagmamman, då passar jag på att ta Hilding med mig och göra stan! =) Hårfäääärg.... täckkräm o puder! och nya underkläder!

Sov Gott!
Pöss Pöss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh... vilket underbart namn =)
/Joanna.

Mona sa...

Han har fått så fint namn den lilla raringen....Hilding som min fina morfar...Kramiz