tisdag, oktober 06, 2009

Tisdag 6/10 - 09

Znark.... vaken men ganska trött! Flickorna ville kliva upp halvsex, försökte att få dom att somna om men det var bara för mamma Ramona att följa ner... dom skulle se dora =) Så nu är vi vaken, har fixat lite m kattpisstvätten... sorterat sockar och snart ska flickorna få bada innan dagis. Sedan under dagen blir det lövånger för mig, ska se om jag hittar en lampa att ha ovanför köksbordet. Sedan blir det att handla till en gomiddag och bullbaket ikväll m flickorna! Låter som en aktiv, trevlig dag. Har en syster som anländer till Umeå kl 12.00. Hinner dock inte åka in eftersom att jag hämtar flickorna tidigare än fyra. Ska väl igentligen inte heller köra bil, men jag tycker att det är ganska bra för det är det som ger mig några fjuttiga förvärkar. Är beräknad imorrn sedan är det overtime!

2 kommentarer:

Mona sa...

Vilket schema varför kan du inte bara ta det lite lugnt?Kul att syster är där när lilla bebisen tittar ut,,haha jag känner på mig att din väntan är över,, nu dyker den snart upp.Kram

Ullis sa...

Medhåller min systers kommentar. Ta det lugnt och spar på dina krafter. Dom behövs snart!!!!!! Kram