torsdag, oktober 15, 2009

Mina fastrar därute!


Jag måste bara skriva en rad om mina underbara fastrar, har 3 stycken. Kicki, Mona och faster Ullis. Ni är faktist så sjukt underbart fina, snälla, lagomt kaxiga, ni är sånna som jag gillar! Jag håller er hårt kring hjärtat och jag uppskattar verkligen att ni finns för oss "jan-åkes" döttrar. Mamma måste verkligen haft det bra som fick ha er som svägerskor.... faktist lite avis! Ni känns som betydligt mer än bara fastrar, ni finns verkligen och är betydelsefulla och jag uppskattar alla era kommentarer och värdesätter varje rad, varje gång jag får träffa er. Ni är bäst...


Puss o Kram på er älskade fastrar!

3 kommentarer:

Mona sa...

Tack snälla du!!! Men det är är vi som ska vara glada som får ta del av ert liv mina kära syskonbarn . Att få Lotta som svägerska var som att få en stora syster till ingen annan svägerska kan ta hennes plats, och jag vet vad jag pratar om har ju som sagt haft en hel hög med svägerskor.
Kramar i massor till dig och de små.

kicki sa...

Jag vill ochså hålla med min syster i det hon säjer. Ramona ha det så bra med dina små hoppas vi får se honom snart. Kram på er

Ullis sa...

Du lilla underbara Ramona. TACK för dom snälla och fina orden.
Nu är jag den yngsta i syskonskaran
så jag har inte haft den fina turen att träffa och umgås så mycket med dina föräldrar. Lotta var min storebrors tjej och sedan fru som jag kommer ihåg som en läcker och frän brud när jag var liten. Fick en jeansbikin av henne och den var jag så stolt över. Hade fått den av Lotta!!!!! Kände mig superläcker. Sedan tyckte jag hon var frän när hon satt ute och rökte med sin otroligt långa smala pipa. Jag var så ung när ni var små. och sedan bytte min pappa fru så då blev det ännu mindre tid med mina äldre syskon. Tyvärr! Men det är underbart att vi har en sådan fin kontakt nu. Och att jag får vara delaktig i era liv. Kram till dig min vän. Lill faster