torsdag, oktober 22, 2009

nöjd!

vad hände... jag segrade mot alla ods... mitt hår blev braaaaa, hör ni hur jag skriker... braaaaaa!!!! Exakt som jag velat ha det i mina drömmar, brunt med guloranga fina smala , många slingor!!!! Vadandetta! Jag är nöjd o belåten, en bild kommer senare ikväll. Toppade bara håret för det är på utväxt fram till sommaren. Och det blev sketabra det oxå. för hon tog bara tre cm på längden och några mm på det uppklipta, helt klart värt mina 900 kr som jag inte har men som jag tog från mina sparisar..... Paniken är long gone!=)

4 kommentarer:

Ullis sa...

Vad underbart för dig. ser franimot en bild. jag vill också ha brunt med ljusa slingor. Får bli en annan gång. Ta hand om er. Kram

Jerry sa...

900Kr?? Gah! Ungh! Infarkt! Det är ju halva kostnaden till en bra dataskärm! ;-P
Hör av dej nästa gång så klipper jag och färgar ditt hår för halva priset! =D

Ullis sa...

Vart är fotot!!!!!!!!

Jerry sa...

Som svar på din fråga om jag var bra på att klippa, njaä, men jag är billig! =)