söndag, oktober 25, 2009

söndag, ställa om klockan!

Herre min gud... skulle ju ställa om klockan, alltså klev jag o vilja, Hilding upp kl halvfem och inte halvsex!!!! aja... städar lite nu så kanske jag hinner åka m magnus in till stan. har en del saker att införkaffa... både på apoteket och obs.

igår var nästan hela syskonskaran med tillhörande 7 barn hos reggan, vi käkade pizza och surrade en massa skit. barnen fick åka med morbror dexter till affären o köpa lördagsgotta, och det uppskattades verkligen av hilja, kenneth, vilja och klara =) det är stort att få vara ensam med en moster, morbror, faster el farbror. dom är så betydelsefulla i barnens liv... det är en relation dom nog bevarar i hjärtat resterande liv. vet ju hur mycket jag älskar alla mina syskonbarn.. och knasbollen kenneth har jag alltid haft och har fortfarande som mosters lilla guldhjärta. kenneth... mosters lillskrutt! :) fast nu är han inte så liten!

idag blire besök.. några som vill kika på våran fina lilleman. imorrn blir det familjecentralen i robban... skulle väl ha haft med mig nån av flickorna, men tror att jag måste eller vill ta med mig båda.. annars så är det klaras tur att vara ensam m mamma och lilla hilding! men det blir nog alla 3 så får magnus en egen stund hemma med att jobba på huset!

har faktist världens bästaste man. har fått mig en ny sportdress, massa smink, en mössa, underkläder och ett par jeansleggins! meeee liiiike it! :) eller ja.. fått o fått! fick låna hans visakort... lånade pengar jag lix ändå inte får ge han! haha...

*kram* ha en bra söndag alla.

3 kommentarer:

Anna sa...

Men när får vi se en bild på Hilding :)

Jerry sa...

Ja jag hade minsann ställt om klockan jag! Sådetså! Iofs. var det väl första gången på 30år som jag kom ihåg att faktiskt göra det... =)

Andrietta sa...

Tusan att jag missade er pizza-afton. Ni skulle sagt till så hade jag dykt upp. :P

Lägg ut en bild på Hilding nu. Jag vill ju se så mycket jag bara kan på håll av honom. :)

Kram på dig syster!