tisdag, oktober 13, 2009

med 3 barn hemma.

Efter en dag ensam hemma med mina 3 barn så måste jag faktist säga att jag inte alls är så orolig.... det kommer att gå bra att vara hemma, en bebis m 2 större gör nog ingen större skillnad så länge bebisen sover och äter, annat blir det väl om några månader! =)

Nu ska jag vadda av mig för att sedan krypa ner i kojan! Ska iaf bli rätt så skönt att få sova för inatt sov jag inte alls någe vidare =/ Hade värsta mardrömmarna.. kallsvettades, försökte ropa på Magnus men fick inte fram ljud! Väldigt äckligt... och vet inte alls varför det blev så, mamma sa att det hänt mycket och då kan man drömma så sjuka saker! Inga trevliga syner i dessa drömmar om mina nära och kära och jag hoppas dör guds skull att dom aldrig slår in!!!! Fy o ve... I drömmen spökar det dessutom i huset, och jag fick se hur huset såg ut i början på 1900-talet, fy för det oxå!!!

Ha det gott alla och tack för alla gratulationer ;) ni är snälla!

2 kommentarer:

Mona sa...

Det kommer att gå bara fint med tre stycken små sötnosar vänta bara tills du har sju stycken att ta hand om ;-)ha ha.
Mardröm hade Eveline förra veckan hon grinade och var jätte rädd.
Ha en bra dag.kramar

Ullis sa...

Allt kommer att gå bra. Det är bara efterförlosningsdrömmar. Hoppas på att de har avtagit och att ni kan tillsammans avnjuta denna tid med nykommlingen. Lycka till med allt. Kram