söndag, oktober 11, 2009

9 Oktober 2009, blev vi föräldrar åt lilleman! :)

I Fredagskväll blev vi föräldrar åt en liten kille på 3,7 kg! Efter en sjukt lätt, smidig förlossning. Inget att klaga på =) Tror att jag och Magnus skrattade oss igenom nästan allt... Han sa faktist, hallå... om du trivs såhär bra och mår bra kanske jag tar bilen och kör några varv runt stan ;)!!! Tjooop sa det bara, och efter 2 minuters krystvärkar hade jag lilleman i famnen! =)

Gick hem på tidig hemgång... varit hemma sedan Lördags förmiddag, nu myser vi och har det bra med sessorna och prinsen!

Kram Till Er Alla! // Lycklig Mamma!

9 kommentarer:

Mona sa...

Lilla prinsen är så söt, jag fick en bild av Ullis :-)Ta hand om er/kram

Maggan sa...

Oiiiii
GRATTIS till grabben :)
Va bra att allt verkar ha gått bra för er alla.
Jag vill oxså ha en sån där lätt förlossning, och inte som senast.
De skulle ha satt kardborre istället för att sy ihop det hela ;)

KRAMEN!!

Anonym sa...

Grattis till gossen !!! =)
/Joanna m. familj.

lina sa...

Hej! Tänkte bara säga grattis igen och vad söt han är... Sen vill jag bara framhålla att jag trodde hela tiden att det skulle bli en kille! Kul att man får ha rätt någon gång..
Ha en fortsatt trevli dag! Önskar fiskmåsarna från Sika

Fionas Krypin sa...

Hej, men gud vad roligt! Hoppade och skuttade när jag läste ditt inlägg, vill förstås veta allt om förlossningen, nu börjar jag bara längta ännu mer tills det är dags för mig. Hur mår underverket och hur stor är han? Kram/Stina

Anonym sa...

stort grattis till er!:) lägg upp en bild på lill killen :) kram! / lisa .a

kicki sa...

Ett stort grattis er från mig

Johanna sa...

Grattis grattis! Och det va då en raketförlossning! När han väl bestämde sig för att komma ut gick det fort! :) Jag fick faktiskt för mig för ett tag sen att det va en liten kille ni skulle få.. tokigt! :)

Hoppas allt är bra med er allihopa och att ni myser så mycket som det bara går! Många kramar!

Angelica sa...

Grattis! :) Raoul fick rätt trots allt! ;) ´ska bli så kul att få se den lille! :) de lät ju som vi skulle komma ikväll så vi ses ju i så fall då! :) KRAM!