torsdag, juni 04, 2009

Torsdag!

Kämpade på igår med mitt sista arbetspass! Gud så trött jag var.. mina låga blodvärden gör sig påmind!!! Vi åker till Skellefteå i helgen och ser vad vi hittar på duka där... en bra sak är ju att man får använda sina presentkort på reavaror, kanske kan fynda lite saker =)

Just nu håller vi på att välja nya fönster till resterande del av huset där det sitter gamlla.... Ny brädfodring på G på södersidan av huset, och det kommer att bli så fiiint ;) Och vad varmt det kommer att vara i vinter nu då vi får 3-glasfönster i halva huset... kan inte bli så mycket bättre! Jag är GLAD!!! Snålblåsten under höst och vinter som kommer genom fönstrernafrån början på 1900-talet kan man verkligen inte kalla snålblåst... Hurvas har det varit!

Ha en toppendag! Pöss pöss... Ps// Nu har jag semester till i Oktober ;)

Inga kommentarer: