måndag, juni 01, 2009

Snopet värre!!!


Alltså... DUKA är uppköpt av servera, butikerna stängs ner i all hast fick vi veta då vi skulle spendera alla tusenlappar vi fått i presentkort i gåva på våran stora dag =( Tjohoooo..... vad kul! Alltså måste vi hitta en butik söderut, där vi kan köpa något i all hast! Alla butiker i Umeå, Ö-vik finns inte kvar och i Skellefteå stänger dom ner 14 Juni. Dom vet inte heller om alla presentkort kommer att gå att använda på servera eller om man får pengar för korten. Så han på serverabutiken rådde oss till att fort hitta en butik och göra av m pengarna. Tycker det är DÅLIG STIL! Känns ju värst för dom som samlat en massa pengar åt oss och gått samman och gett oss det i gåva. Nu funderar jag/vi på att åka söderut en helg och se om vi hittar en butik. Kanske skulle bo på hotell och bara mysa och spendera lite dollar =) Så syster och Fred, vi kanske synes snart iaf... Innan du kommer upp! Ska höra mig för imorrn på Dukas kundtjänst! Då kommer säkerligen bittra Ramona fram! =)


Nu ska jag kojsa, börjar att jobba kl halvåtta till halvtio.... alltså ett pass på 14 timmar! Men dock mitt sista, sedan har jag semester tills dess att knösas kommer!


Pöss Pöss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ramona här i Köping har duka lagt ner jag har samma problem som du..Hälsningar

Ullis sa...

Duka håller på att sälja ut allt här i Sundsvall, där står det att man bör handla upp sina presentkort för sedan är dom inte giltiga. Hoppas ni hittar ngt ni vill införskaffa. Lycka till!