söndag, juni 07, 2009

inte många...

inte många som skriver några rader! :( triiiist.... men men, kan ju förstå att folk har saker o ting att göra nu då det är försommar!

jag har målat färdigt mina sängbord, ska ut nu och slipa lite på bordet jag hämtade hos mor min. gå med soptunnan måste jag oxå... man glömmer lixom bort det nu då den bara är halvfylld... har ju bara 1 blöjbarn nu så :) men snart 2 igen, om inte klaragumman hinner att bli utan förståss. fick med mig några blommor av mamma, tagetes och några andra (inget namn) blev superfint och flickorna blev nöjda o glada då dom fick hjälpa mamma att sätta dom i kruka.

får se om jag återkommer eller om jag hoppar i bingen direkt efter slipandet....

ser ut som om magnus får 4-a veckors semester ;) jag blir glaaaad om så blir fallet!!! brukar bara ha han hemma 2 veckor.... så 4-a blir alldeles utmärkt!!!! göbben min... *love*

3 kommentarer:

Anonym sa...

obhs björn axén heter den skit bra ! jodå det hade jag :)kram !/lisa

Mona sa...

Jag som tycker att jag skriver nästan varje dag dessutom läser jag alla era bloggar och skriver kommentarer allt jag orkar ;-)Vad fint du gör hur mycket energi har du egentligen... Kram till dig

Ullis sa...

VIlken lycka att få 4 veckor tillsammans under semestern.Gläds med dom och hoppas ni kan komma den 18 Juli till högakusten. Vad jag hört är det inget annat datum. Får nog ta och prata med storebror om vidare planer. Kram till er