torsdag, juni 25, 2009

hihi.. jag har det bra!

jajustja.. nu blev det så att jag hörde med svärmor om hon ville passa flickorna medans jag åker på bilbingo! tjolavippen så blev man utan barn tills imorrn ;) kom faktist passande, är evigheter sedan jag var helt ensam längre än några timmar! och efter allt som hänt.. och tankar som måste bearbetas och en lillasyster som är här och hälsar på (hos mamma) så kunde den hjälpen inte bli så mycket bättre! tackar och bockar för det... ska bara packa en kasse och lämna då jag åker vid 5 tiden.

ska snart bli faster oxå.. imorrn är det beräknat och nu väntar jag och det är såååå spännande allt med det :) kom lilla bebbe....

TA VARA PÅ LIVET! LEV SOM NI VILL OCH LEV SOM NI ÄR! ÄLSKA ALLA FÖR DEN DOM ÄR, ÄLSKA INGEN MINDRE BARA FÖR ATT DOM INTE ÄR SOM NI ÄR!!! LIVET ÄR FÖR KORT OCH OFÖRUTSÄGBART FÖR ATT MUTTRA BORT! take care!

1 kommentar:

Anonym sa...

ja :) gjorde en ny på sandra går vart mkt bättre hoppas man lär sig att göra på sig själv bara. det är ju så snyggt ;P/ lisa a