måndag, juni 01, 2009

Juni


Ekat tomt i min stuga! Dåliga lilla Ramona ;) Men man har så fullt upp med allt som kommer med värmen o sommaren, så man får nog gladeligen hålla i hatten o räkna med mindre inlägg! Blir väl fler till hösten.... eller kanske inte, då kommer ju bebben :)


Fixar o donar med mina rabatter, fick en massa blommor + plantor av syster Erika igår då vi var där och firade Alexanders konf. Det var riktigt trevligt... trevligt i kyrkan där jag och Erika satt och sjöng ikapp! Mindre trevligt att då jag skulle sätta till mig så satt min klänning fast i en godiskola som jag fått med mig från bilen.. Klaras godis satt fast i mammas rumpa! Gladeligen har man sprungit runt så med en blå klänning och en rosaröd godis fastklistrad på ena skinkan ;) God mat fick vi efter konfen. Trevlig dag med familjen....


Hur har ni det alla andra? Nu är det bara 17 dagar kvar tills lillsyster kommer upp från Stockholm =) Mee liiike it!!! Hon ska kika om det finns en gravidbikini på Lindex i city... blir spännade att se vad hon kommer med!

2 kommentarer:

Ullis sa...

Vad trevligt att du äntligen skriver igen. Har saknat dina inlägg. Lite inlägg får du väl till i sommar. Alltid regnar det ngn dag. Ha det så gott!

Mona sa...

Typiskt när man vill vara fin :-)men en rolig historia att minnas. Kul att se dig här i Blogg världen det var ju ändå du som fick mig att börja....
Kramar till dig