onsdag, juni 24, 2009

onsdag...

Vilken underbar dag, varmt och skönt! Jag och vilja har fyndat en del saker på lövångers varuhus... åk dit ni som inte varit där och har vägarna förbi! Dom har en massa fint till hus o hem.. och barnkläder.

Sedan har vi tjolrat på här hemma, blev en tidig kväll för flickorna.. så nu ska jag passa på att stöka undan för imorrn ska jag steka mig i solen ;) Ligga på altanen och bara må gott!

Är trött efter denna dag så det blir en tidig kväll för ramsan... för i helgen ska jag, magnus flickorna åka till lycksele djurpark... måste vara utvilad då! Inte skoj om mamma bara sitter och gäspar (vilket jag ofta gör) magen gör sig påmind... kan nog säga att fotbollen jag har inte är bamsestor... men den är spänd och är i vägen... kan inte sitta som folk.. nästan bättre att bara stå o hänga.

Ha nu en toppenkväll alla!

Inga kommentarer: