tisdag, juni 23, 2009

inlägg....

Här kommer ett litet inlägg! Vilket väder vi haft idag... dunder och brak typ varvat med värme och sol! Klara var livrädd.... men då jag förklarat att det bara är Tor som slår med sin hammare blev det lite bättre! Sötfia..

Blir inte mycket att göra denna vecka.. Vilja är sjuk och vi håller oss lugna. Får se hur det blir imorrn om hon kan följa Klara till dagmamman el om hon får vara hemma med mamma. Annars så får hon följa mig på andra varvet i Sikeå och kika vad som finns att fynda... el kanske man kommer hem´utan fynd, iaf skoj att bara kika på alla trevliga andrahands saker...

Nu måste jag knalla ut och byta propp... den smällde då jag kokade kaffe! Knallar in i vecka 27 snart med magen, foooort går det! och som om jag inte vill att sommaren ska springa med faaaart, vill ha min mysbebbe ;) och i dagarna är det planerat att broder ska bli pappa och alla vi fastrar och farbröder väntar med spänning på deras knösas.... ska bli så trevligt med en bebbe nu då det varit så mycket eländigheter för släkten! Mys ska det bli....

Ha det bra alla! Kramar!

Inga kommentarer: