torsdag, oktober 23, 2008

Vi har köpt och jag ska!

Garderoben
Till toan
En blå


Till köksoffan



En beige





Idag har vi bokat värsta garderoben m 2 stora spegeldörrar, kommer om 14 dagar. Den ska vi ha nere i stora sovrum, flickorna ska ha sina kläder där + jackor man inte använder. Har oxå bestämt att jag ska tapetsera om i Magnus kontor och sedan hallen. Kontor/sovrum ska gå i någon svart/grå/vit och gärna m en funkig färg m en massa massa mönster, en supergryllig tapet. Eftersom att den stora garderoben är vit så ska vi införskaffa vita/svarta möbler. Sedan ska jag tapetsera hallen och denna gång blir det en superblommig tapet m en massa färger, har vit boasering halva väggen i hela hallen så det tror jag blir superbra! ååååå.... göra om ramsan är på språng! Målar köksoffan nu ;) Idag fick jag dessutom en hylla till toan, 2 filtar, 2 kuddar till köksoffan o några korgar... superkul! Legat av mig på slutet men nu vill jag verkligen fixa o dona =) Ska se om jag hittar en bild på garderoben o hyllan....

3 kommentarer:

Mona sa...

Snygga plädar och kuddar blir väl tjusigt som vanligt...:-) Snart är det min tur att inreda...Ha en bra dag

Anonym sa...

Snyggt! Låter att bli fint!!! Kram syrran!

Anonym sa...

Vilken inredare du är. Det har varit ett drömyrke för mig. Har lätt för att se hur man kan göra hos andra, med svårare hos oss.
Har i går köpt en pälshood som dig, fast den mörkröda. Blir skitsnyggt till mitt hår. Lycka till med erat hem. Trevlig helg:)
kram Lill faster